Acel sinucigaș prea trist
ce clipa nu doar c-o trăiește,
dar, cu un aer altruist,
morbid, o mai și-mpărtășește.
vezi mai multe poezii de: florianruse
Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
Pentru pavalachepaul
Mulţumesc, deocamdata nu mai am intrebari.
florianruse (autor)
luni, 16 noiembrie 2015
Florian, nu am vrut a spune că, omul, este jumătate... înger... acel duh zis suflet (vezi la decesul omului Iisus... Tată, în mâinile Tale îmi ÎNCREDINŢEZ duhul) şi jumătate... drac... sau demon. Am să caut acum... am găsit... "Cine nu este cu Mine, este împotriva Mea; şi cine nu adună... CU Mine... risipeşte", mai zice Domnul... Luca 11:24. Şi tot aici dacă veţi citi în continuare, Domnul vorbeşte despre duhul... demonul... această parte întunecată a omului căci, se naşte... din naştere umană are acest duh necurat... acest... jumătate... "drac". Deci, Domnul zice că, iese afară din om şi... ce face? Se chinuie groaznic deoarece, se află într-o altă dimensiune... cum zic oamenii de ştiinţă şi, se tot întoarce plângând... unde? Tot la tine căci, a fost el... demonul, dat afară de Duhul Sfânt care i-a luat locul dar, dacă nu ai o viaţă de... pusnic... de sfânt... te rogi, posteşti zilnic... etc; te părăseşte Duhul lui Dumnezeu şi... demonul, văzând că poate intra şi locui iarăşi în trupul tău, se bucură nespus de mult şi... mai face un lucru neînţeles de noi căci... unde, de unde mai aduce el alţi şapte... mai răi decât el, de unde, nu din iad, nu există un loc al demonilor căzuţi deja numit... iad? Deci, dacă stăm şi ne gândim puţin, demonul, nu vrea să meargă în... "Adânc" ci, îţi dă târcoale... poate-poate... banii, sexul, te ispitesc şi păcătuieşti... dispare din tine... "Viaţa"... Dumnezeu şi... aduce deci, şapte... de ce şapte şi nu... 10 sau 100? Răspunsul nu-l ştim, ce ştim este că, Domnul, a scos... nu unul ci... 7 demoni din Maria Magdalena... o prostituată aidoma celor din zilele noastre.
Deci, doar prin rugăciuni şi post îndelungat, zice Domnul că... mai poate omul scoate acest... soi... SOI, de demoni, da? Şi totuşi, un singur demon reprezintă pe cei 7 sau... 7 ori 7... nu? Cum te numeşti, a întrebat Domnul... nu pe om... pe gazdă... ci, pe demonul din om. Legiune, a zis acesta... speriat de moarte... bineînţeles. Ce înseamnă... "Legiune", a mai întrebat Domnul pe demon? Păi... că suntem mulţi tare... de-aia mă numesc aşa... a mai zis demonul. Şi, au cerut... milă, au zis că... nu le-a venit încă vremea... ştiu ei când va veni sfârşitul lumii noastre şi nu vor mai avea trupuri de om sau animal să intre şi să trăiască? Ştim... (nu ştiu... ştim) Cine Eşti... Eşti Sfântul lui Dumnezeu (Duhul Sfânt adică... parte integrantă din infinita Persoană a lui Dumnezeu) şi lasă-ne să intrăm uite... în turma acea de porci nu... în alţi oameni; a mai zis... "dracul". Intraţi, a zis Domnul. Oare, au mai stat pe gânduri că... să vedeţi... nu acum... mâine... sau: au rupt-o la fugă intrând în trupul acelor porci? Şi, au rămas în aceste animale... necurate (vezi ce avem voie să mâncăm şi ce NU) sau au ajuns... tot afară? Apoi, dacă, posteşti, te rogi, ce fac demonii, nu se duc în... "Adânc"... în iad? Şi... ultima, dacă, te afli la închisoare unde... sunt şi alţii înaintea ta, când îţi vine rândul să te afli printre cei 7 scăpaţi când vine un... "confrate" zicând... "hai că intrăm iarăşi în omul... "Paul", să zicem; când? Iată de ce Domnul spune că... mai răi decât el vor fi aceştia căci, se bat ca... "dracii", între ei... cei puternici şi mult mai răi... sunt primii, iar tu... tu, nu te înrăieşti aşteptând mult şi bine să te scape şi pe tine... alt demon? Deci, satan, este inteligent şi, odată revenit în omul respectiv, faci moarte de om... ucizi, eşti rău... te răzbuni pe toată lumea... pe Dumnezeu... pe toţi care îţi ies în cale... precum aţi văzut în Paris că s-a întâmplat.
Mulţumesc şi, dacă mai aveţi întrebări, nu vă mai răspund aici ci, veniţi... de ce nu veniţi la... "Ora de Religie", de ce... nu vă lasă... partea întunecată din voi?
pavalachepaul
luni, 16 noiembrie 2015
Pentru pavalachepaul
Am inteles acest «"Eu Sunt" pentru mulţi înseamnă... "Iehova", iar pentru alţii... sinonimul... adică Alah.» mai de multisor, de aceea am spus pe undeva "Tinand cont de Noul Testament, pare cel putin aiurea sa spui ca ucizi in numele lui
Dumnezeu. "
Sunt de acord si cu ce spuneti in comentariu, adica "Căci, Fiul Omului, nu a venit pentru a salva sufletele si nu trupurile oamenilor". (Intr-adevar, din cate
am mai citit si eu, cam asta s-a vrut a fi scopul lui Isus pe pamant, totusi mi
s-a parut o usoara contradictie prin faptul ca tot a mai scapat, pe ici colo,
niste minuni gen Lazar (caruia i-a readus atat trupul cat si sufletul din morti),
sau vindecarea catorva oameni orbi (vreau sa zic la propriu, caci altfel, asta chiar ar avea o insemnatate mai profunda) si asa mai departe).
Despre acel "Dupa deces, ori te chinui la infinit, ori trăieşti la infinit", al
dumneavoastra, inca nu sunt asa de sigur, nefiind o persoana religioasa.
Insa sunt de acord ca pentru omul credincios, aceste lucruri chiar asa stau,
cel putin in viziunea lui. Omul religios, poate la fel concluziona cu usurinta
"Ce este omul? Omul este... o parte duh şi o parte... carne sau trup...", cum ati incercat sa o faceti dumneavoastra mai jos. Omul religios, in general, vede
multe si respect aceasta capacitate a lui, insa mai departe nu as merge,
sunt prea delicate aceste subiecte si cine poate spune cu adevarat cum sta
de fapt treaba.
florianruse (autor)
luni, 16 noiembrie 2015
Florian, foarte greu de descifrat? De ce nu-mi puneţi întrebări şi şade părăsită dezbaterea... "Ora de Religie"? Vă doresc binele dar voi nu-l acceptaţi? De ce nu înţelegeţi vorbirea Mea, zice Domnul (Ioan 8:10 – 8:43) Şi zice Domnul – pentru că, voi aveţi ca tată pe diavolul... am încheiat citatul. Cine eşti Tu? (Ioan 8:25 – 8:28) Şi Domnul le răspunde: "Ceea ce de la început vă spun – "EU SUNT".
Florian, acest "Eu Sunt" pentru mulţi înseamnă... "Iehova", iar pentru alţii... sinonimul... adică Alah. Atâta zarvă se face şi printre noi privind Persoana Domnului Hristos... că, este a Treia Persoană a Dumnezeirii; că... Tatăl ar fi Dumnezeul adevărat... Cel ce ne-a creat şi deci, să ne închinăm doar Tatălui din ceruri; că... este idolatrie chipul... pictura... Domnului Hristos...
Domnilor, Dumnezeu este Duh şi, ca Duh infinit de mare... şi aici, şi în America, şi în... Franţa, cum putea să se arate şi să le vorbească oamenilor de la egal la egal? Că, avea dublă identitate şi zicea odată că, este Fiul, apoi zicea... Eu cu Tatăl Una şi Aceeaşi Persoană Sunt; NU avea de ales căci, a te face egal cu Dumnezeu era considerată EREZIE... te omorau cu pietre deoarece, ştiau din vechime că, Dumnezeu S-a arătat în multe chipuri... rug de foc; coloană de fum şi foc; glas de tunet din cer... etc. Ce nu-nţelegem noi niciodată este că, omul, este format din duh şi trup. Duhului din om îi spunem popular... suflet. Şi Domnul are multe pasaje în care vorbeşte despre suflet... ca om deci, sufletul (duhul) este plin de râvnă, dar carnea (trupul) este NE-PU-TIN-CIOS, zice Domnul... Marcu 14:38. Cum ne putem păstra intact sufletul... duhul din noi? Vegheaţi şi rugaţi-vă, ca să nu intraţi în ispită... răspunde Domnul acestei intrebări la... Luca 9:56 unde mai zice... Căci, Fiul Omului, nu a venit să piardă ce?... SUFLETELE zice aici... ale cui suflete? Ale OAMENILOR... ci, să le salveze... MÂNTUIASCĂ, aţi înţeles? Deci, lupta între bine şi rău... între Dumnezeu şi satan, se face nu pentru trup... "carne" ci, pentru acel suflet în care nu prea credem că... am fi o a doua persoană ce rămâne după deces, cum? Fără trup deci, fără locuinţă precum demonii şi deci, vin îngerii nevăzuţi... cei fără de trup... Mihail... Gavril... şi te iau pe braţele lor şi te duc hât... departe la ceruri; aşa ne explică Domnul citind pilda bogatului cu Lazăr... Luca 16. Acum, ce păţesc cei ce nu mai au acest duh... acest suflet căci, s-au închinat satanei? Rămân afară... rămân aici... nu-i mai salvează nimeni... plâng, scrâşnesc din dinţi... vor să moară... să treacă în nefiinţă adică, dar NU pot... aliluia... în vecii vecilor se vor chinui în această stare numită... Moartea a doua.
Deci, după deces, nu mai putem muri, în sensul să scăpăm... să nu mai ştim de noi... să dormim în veci... NU... ori te chinui la infinit, ori trăieşti la infinit: "Pentru că, nici nu vor... MAI putea muri căci, auziţi ce zice Domnul la... Luca 20:36 căci, vor fi ca îngerii în ceruri".
Deci, să concluzionăm... ce este omul? Omul este... o parte duh şi o parte... carne sau trup. Ce este acest duh căruia îi zicem popular suflet? Simplu... este Viaţă, este Dumnezeu căci, la creaţiune, Dumnezeu, a suflat omului (animalelor nu) acest duh de viaţă pe nări, iar omul a devenit ce... animal? Nu, a devenit un SUFLET viu... Viu nu mort. Şi închei cu un citat în acest sens unde Domnul zice: Viaţa (deci, definiţia Vieţii... a sufletului în care nu prea credem a exista) este... ce? Mai mult decât hrană, zice Domnul la... Luca 12:23... iar carnea... trupul – mai mult decât... ÎMBRĂCĂMINTEA, este clar... ce este acest trup al nostru? O carcasă... un acoperământ căci, Adam şi Eva, nu aveau acest acoperământ şi, după păcat, s-au văzut deci... nu se vedeau şi, este logic acest lucru. Apoi, Dumnezeu, le-a făcut haine din piele de animal deci, i-au alungat din grădina Edenului dar nu oricum ci, având grijă să simtă cât mai puţin durerea... FRIGULUI, etc. De aici şi dovada că, rămaşi pe acest tărâm al groazei, vom simţi durere... chin, iar la ceruri salvaţi, nu vom mai simţi durere... lacrima va dispare deci... citiţi fraţilor căci, ne dă Dumnezeu mură-n gură totul... TOTUL.
Mulţumesc.
pavalachepaul
luni, 16 noiembrie 2015
Pentru pavalachepaul
Nu ma refer acolo la "Harachiri" (acesta fiind un sacrificiu de sine si numai atat,
evident cu tot acel ritual care il insoteste). Harachiri nu are nici o legatura cu terorismul in opinia mea. Totusi, spune multe despre cultura japonezilor.
Asa ca nu ma indoiesc ca au existat atat in al doilea razboi mondial (pentru ca
atunci a devenit mai evidenta folosirea acestui tip de "munitie" la japonezi),
cat si inaintea lui, adevarati kamikaze troristi (adica, acei oameni dispusi
sa isi dea viata din proprie initiativa, pentru a lua vietile cat mai multor
dusmani).
Marturisesc ca restul mesajul dumneavoastra este foarte dificil de descifrat,
insa, din cate am reusit eu sa deduc, in viziunea dumneavoastra, acesti
teroristi, care ucid, sau se sinucid luind cu ei pe cat mai multi din dusmani,
nu ucid niciodata in slujba Domnului (asa cum mai sustin cate unii, adica
fundamentalistii), ci in slujba diavolului.
Aici va cam dau dreptate. Tinand cont de Noul Testament, pare cel putin
aiurea sa spui ca ucizi in numele lui Dumnezeu.
florianruse (autor)
duminică, 15 noiembrie 2015
Pentru Adina Speranta
M-am uitat cu mare atentie la aceasta forma a dumneavoastra"ce numai clipa sa
traieste", pentru ca in general pun mare pret pe sugestiile dumneavoastra,
insa nu mi s-a parut deloc mai potrivita decat ce am folosit eu, caci altfel
as fi schimbat pe data, deoarece am fost mereu adeptul schimbarii in mai bine
necramponandu-ma in lucruri, oricat de aberante, numai ca sunt ale mele.
florianruse (autor)
duminică, 15 noiembrie 2015
Da, am citit părerea dată dar, japonejii nu zic... suicit... sinucidere ci... că îşi fac "Harachiri" (nu ştiu exact cum se scrie). Deci, îşi împlântau sabia în pântec considerând un act de eroism în faţa eşecului. Tot aşa şi aceşti terorişti ai zilelor noastre care, în numele zeului lor, se aduc pe sineşi... jerfă umană dar, mai iau cu ei pe cât mai mulţi. Cultul acesta al morţii, este din vechi timpuri... de pe timpul faraonilor care, aveau zeii lor, le aduceau jerfe umane copii nevinovaţi; iar dacă se întâmpla să decedeze regele... faraonul lor, odată cu acesta, mureau toţi... o armată de oameni se... sinucideau sau... atenţie - se îngropau de vii. Deci, Dumnezeu, prin Moise, a început războiul acesta de acum multe mii de ani când ştim ce au păţit şi pierit înghiţiţi de valurile mării şi, se continuă până în zilele noastre. Sunt acceaşi demoni conducători deoarece, nu pot muri... sunt duhuri nevăzute care, au nevoie de o... gazdă, un trup de animal sau de om. Am mai explicat acest lucru deci, preferă trupul omului căci, omul CUVÂNTĂ... zice... alah... este mare! Deci, un animal, nu poate preamări un zeu... pe satana adică.
Mulţumesc.
pavalachepaul
duminică, 15 noiembrie 2015
O epigrama foarte reusita ! Trecand peste notiunea terorismului care este un flagel nociv in lumea noastra ...epigrama ta surprinde exact esenta teroristului , nu al oricui ...ci teroristul kamikaze !
Un pic ar trebui umblat la versul doi , parerea mea ...
ce nu doar clipa c-o trăiește...admit ca traieste clipa , dar parca "ce nu doar" nu suna bine ..." ce numai clipa sa traieste " ?....
Felicitari !
Adina Speranta
duminică, 15 noiembrie 2015
Pentru pavalachepaul
Multumesc sincer pentru aceasta lectie de istorie. Mai ales pentru acea
poveste cu soldatii germani de la granita cu Polonia, (nu mai auzisem de
aceasta).
Deci, din discursul acesta atat de elaborat, vreti cumva sa imi sugerati ca nu ar
strica sa schimb titlul poezioarei, sau epigramei, ori ce naibii o mai fi si ea?
As putea sa o fac cu usurinta, mai ales ca nici eu nu am fost prea hotarat in
privinta titlului, tinand cont ca noii kamikaze, se difera cam mult de mai vechii,
la care ati si facut trimitere in comentariul de mai jos. Probabil ca trebuia sa
fac titlul da genul "Ce înseamnă un nou terorist kamikaze?". M-am gandit
la asta putin inainte de a veni cu acest titlu postat deja. Va asigur ca m-am
gandit, dar, parca nu as fi putut inscrie atacurile vechilor kamikaze, in
categoria celor de astazi.
Nemtii, din ce spuneti, au folosit niste oameni de-ai lor, deja
condamnati la moarte ca sa aprinda flacara razboiului, insa nu cred ca
era vreunul din acei condamnati care sa isi fi dorit cu adevarat sa fie acolo.
In cazul japonezilor kamikaze, nu as prea fi sigur ca fiecare dintre ei
era deja condamnat la moarte, cum ati sugerat dumneavoastra. Pana la
urma, ei au o alta cultura legata de sinucidere, deci li se aplica aceasta
definitie a mea intr-o oarecare masura, pentru ca am nu ar fi asa de imposibil
ca unii dintre acei japonezi necondamnati la moarte, dar hotarati sa isi incheie
socotelile cu lumea intr-un mod epic, sa o fi facut-o din convingere, in timpul
razboiului, sau inaintea lui.
Deci, nu prea merge nici definitia cu noii kamikaze, pentru ca lucrurile acestea
deja s-au mai facut.
Poate ar fi trebuit sa le spun kamikaze fundamentalisti religiosi in loc de
simplul kamikaze din titlul meu, insa prin asta as fi exclus total acea mica
categorie de adevarati teroristi kamikaze teroristi japonezi.
De ce supun adevaratii? Pentru ca il consider un adevarat terorist kamikaze,
pe acel om care o face din convingere, si nu pentru ca este fortat intr-un
fel sau altul. Restul, este discutabil daca ar merita aceasta titulatura.
Sper ca m-am fost cat de cat inteles si ca nu am facut prea multe greseli
gramaticale, pentru ca am scris direct in acest careu, unde scrisul este
extrem de mic.
Sa aveti o zi buna!
florianruse (autor)
duminică, 15 noiembrie 2015
Dragă Florian, am căutat pe internet să găsesc răspunsul la această întrebare. Te-am găsit doar pe tine pe mai multe saituri, unii zic a fi epigramă, alţii cântec. Eu ţi-aş "cânta" ce anume a FOST un kamikaze. În timpul celui de-al doilea război mondial când, satan, a dorit să pună stăpânire pe tot pământul, a atacat simultan din mai multe puncte deodată. Germanii, au avut trasate zonele lor de război... un război de purificare... ziceau ei, a rasei umane păcătoase. Omorau fără milă pe evrei, în primul rând, apoi pe ţigani pentru culoarea pielii lor închisă căci, rasa ariană... blondă nu brunetă trebuia să domine planeta, ziceau aceştia, culmea... conduşi nu de un blond cu ochii albaştrii ci, de brunetul Hitler. Acum, poate fi şi o minciună căci, altul era motivul. De exemplu, să aibă motiv şi să înceapă acest război mondial, la graniţa cu Polonia, au dus nişte... condamnaţi la moarte îmbrăcaţi în soldaţi germani, apoi... alţi soldaţi germani îmbrăcaţi în soldaţi polonezi, i-au secerat zicând că... Polonia, a încercat la graniţă să intre cu armata peste Germania. Şi, au început aşazisul contratacul rapid căci, erau bine înarmaţi şi pregătiţi.
Acum, pe celălalt continent, Japonia, a procedat cam simlar căci, trimeteau condamnaţii lor la moarte... cu ce credeţi? Cu avioanele care, pilotate fiind de aceştia, atingeau exact ţintele. Bineînţeles că, se făcea şi aici o diversiune şi, ziceau că... alţii... America, a atacat Japonia cu avioanele. Deci, le trebuiau motiv să atace aerian America, ceea ce au şi făcut... de două ori pare-mi-se... nu ştiu precis. Important este că, au avut un motiv anume.
Acum, motivul invocat ar fi... creştinii care cred în alt zeu. Oare, au ţinut cont aceşti atacatori de faptul că, printre victime au fost şi... musulmani de-ai lor? Şi... ultima - ce declară liderii lor, nu zic ei că... uite, şi de-ai noştrii sunt ucişi şi... să nu confundaţi... marfa cu ambalajul?
Deci, care este adevărul?
Adevărul este cel rostit de Domnul Iisus Hristos despre satan când zice cam aşa... este criminal şi tatăl minciunii... mincinos din tată în... FIU:
Mulţumesc pentru atenţie.
pavalachepaul
duminică, 15 noiembrie 2015
© 2024 Poeţii Nostri. Toate Drepturile Rezervate. Toate textele sunt reproduse în scop educaţional pentru informarea utilizatorului.
Despre noi Termeni şi condiţii Politica de confidențialitate